ik denk aan jou elke seconde van de dag

versjes en rijmpjes…………..

Posted on: 8 april 2009

met mijn en een hemd, mijn kousen en een jas, loop ik naar school, mijn laaesjes in een plas. het regent en het stormt, de winter is in ’t land. maar met een vriend als jij, is zelfs dat heel plezant. เกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์ม                                                                                     een aap sprong in een boot met een grote kokosnoot,en schreef toen met zijn pen:ik ben bij dat ik je vriendje ben;เกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์ม                                                                               vandaag bak ik een pannenkoek, een pannenkoek voor jou, met chocola en slagroom, omdat ik heel veel van je hou.เกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์ม                                                                                 ee’n, twee, drie, raad eens even wie, op dit blad wat regels schrijft en eens door zijn haren wrijft. ja, ik doe heel erg mijn best, toch ben ik nog maar een kind, een maaar daarom een mooie tekening voor een hele fijne vriend. เกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์ม                                                                                                                        vannacht had ik een droom, ik droomde van en vis. hij zwomm in een riviertje dat zilverkleurig is. de vis had gouden schubben, en een diamanten staart. ik geeft de vis aan jou, je bent het zeker waard?เกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์ม                                                   เกาะที่มีต้นปาล์ม                                                                                         kijk eens naar de wolken, daarboven in de lacht. ze drijvenzachtjes, ’t is de wind die ze verder zucht. zo drijven ook de jaren stilletjes voorbij. ik geeft je deze tekening, dan denk je laternog aan mij. เกาะที่มีต้นปาล์มเกาะที่มีต้นปาล์ม                

Geef een reactie

