ik denk aan jou elke seconde van de dag

tegen beterweters in

Posted on: 8 april 2009

gelukkig de mens die niet meegaat met wie kwaad doen die opdeweg van zondaars niet stilstaat die bij spotters niet neerzitAriel Binkinhas's Photo on IMEEM                                                                                                                   je tijdt de straat uit tegen het ochtenlicht in je recht je rug om de rugzak aan je schouders je kijkt niet om je hebt je blik recht vooruit zo fiets je naar school.    als ik je zo zie ben ik op jou zo trots. ik zo je mee willen geven blijf nieuwsgierig en blijf overeind. ga met open ogen de wereld tegemoet. blijf niet hangen bij de slappe hap van vlotte babbels. maar ga de weg van moedieg eerlijkheid. dan ben je op de goede weg. ga zonder vrees tegen beterweters in. wat je ook doet doe er goed aan. waar het ook met je heengaat je kot er wel. zo fier als je nu bent moet je blijven. zo al sik je altijd onthouden. je moet je houden aan het lef dat je nu hebt. zie ik je zo wegfietsen, dan heb je mijn zegen. dae moet je het mee doen. maar kijk je wel goed uit bij dat kruispunt.

Geef een reactie

