ik denk aan jou elke seconde van de dag

Ik voel me niet goe. ฉันไม่สบาย

Posted on: 21 februari 2009

  • Ik voel me niet goed. ฉันรู้สึกไม่สบาย
  • Ik ben ziek. ฉันเป็นไข้
  • Ik ben moe. ฉันเหนื่อย
  • Ik heb een dokter nodig. ฉันต้องการหมอ
  • Ik ben misselijk. ฉันรู้สึกคลื่นเหียน
  • Daar doet het pijn. เจ็บที่นี่
  • Ik heb overgegeven. ฉันอาเจียน
  • Ik voel me beter. ฉันรู้สึกดีขึ้น
  • Ik voel me slecther. ฉันรู้สึกแย่ลง
  • Ik ben diarree.ฉันท้องเดิน
  • Ik heb koorts ฉันมีไข้
  • ik heb keelpijn ฉันเจ็บคอ
  • Ik ben verkouden ฉันเป็นหวัด
  • Mijn maag doet zeer. ฉันปวดท้อง
  • Hier doet het pijn. ปวดที่นี่
  • Ik kan niet slapen ฉันนอนไม่หลับ
  • Mijn hoofd doet zeer. ฉันปวดหัว
  • Ik heb pijn in mijn borst. ฉันเจ็บหน้าอก
  • Mijn rug doet zeer. ฉันปวดหลัง
  • Geef een reactie

