ik denk aan jou elke seconde van de dag

Ik voel me…ฉันรู้สึกว่า…

Posted on: 21 februari 2009

  • Ik voel me …   ฉันรู้สึกว่า
  • Ik voel me eenzaam. ฉันรู้สึกเหงา
  • Ik voel me boos. ฉันรู้สึกโกรธ
  • Ik voel me gelukkig.ฉันรู้สึกโชคดี
  • Ik voel me moe.ฉันรู้สึกเหนื่อย
  • Ik voel me opgewonden.ฉันรู้สึกตื่นเต้น
  • Ik voel me overstuur.ฉันรู้สึกน้อยใจ
  • Ik voel me slaperig.ฉันรู้สึกง่วงนอน
  • Ik voel me tevreden.ฉันรู้สึกพอใจ
  • Ik voel me verbaasd.ฉันรู้สึกประหลาดใจ
  • Ik voel me verdrietig.ฉันรู้สึกเสียใจ
  • Ik voel me zenuwachtig.ฉันรู้สึกขี้ตกใจ
  • Ik verveel mee. ฉันรู้สึกเบื่อ
  • Dit is leuk. สนุกดี
 

Geef een reactie

